dinsdag 26 juni 2012

Music is my first love!

Piano heeft al van toen ik klein was mijn hart veroverd, maar sinds kort heeft er toch een nieuw instrument een speciaal plaatsje gekregen in mijn hart, jawel de saxofoon. Een goede vriendin van me begon een aantal jaren geleden saxofoon te spelen en vanaf toen ben ik jazz ook graag beginnen horen.

Doordat ik in Gent woon heb ik tot nu toe al ieder jaar verschillende keren een bezoekje kunnen brengen aan de Gentse Feesten. Indien je nog nooit naar de Gentse Feesten bent geweest is dit in ieder geval een echte aanrader, vandaar twijfel niet langer en neem nu ook eens een kijkje en kom tijdens de Gentse Feesten in juli naar Gent!

 De laatste jaren is er tijdens de Gentse Feesten ook nog iets anders te doen waar ik heel graag eens naartoe ga samen met een aantal vriendinnen of mijn vriend. Ik heb het natuurlijk over Gent Jazzfestival! Even trouwens een foutje rechtzetten, de Gentse Feesten van dit jaar (2012) beginnen op 14 juli en de laatste dag van Gent Jazzfestival is op 14 juli! Ik zou zeggen allen daarheen samen met je vrienden en je familie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.