zondag 22 januari 2012

Nieuwe verzamelsite van zwembaden

Hey, opnieuw Caroline hier! In een eerdere post kon je al kennis maken met m'n liefde voor subtropische zwembaden. Je kent ze wel, die fantastische paradijzen boordevol glijbanen, whirlpools, sauna's, jacuzzi's... Zoiets vind ik dus echt ontspannen! In Belgiƫ heb ik zowat alle grote subtropische zwembaden bezocht: Erperheide, Molenheide, De Vossemeren... Stuk voor stuk plekjes waar ik echt zou willen wonen, om dan iedere dag een heerlijke plons in dat warme water te kunnen nemen.

Nu heeft een kennis van mij een site opgericht hierover, je kan deze site bezoeken op www.subtropischzwembad.be. Hij vroeg me of ik wou meewerken en ik kan je garanderen, ik heb geen seconde getwijfeld. Gezien ik al zoveel deze zwembaden heb gezocht, kan ik probleemloos deze beschrijven. Zie het een beetje als een vriendendienst, ik krijg er natuurlijk geen geld voor. Misschien dat hij me op het einde wel beloont met een gratis bezoekje aan m'n favoriete subtropisch zwemparadijs (dat is Erperheide), dat zou ik zeker wel weten te appreciƫren!

Bij deze zou ik hier op m'n blog ook een warme oproep willen doen aan iedereen die ook een zwak heeft voor zwemparadijzen. Bezoek de site en schrijf een recensie. Zo zal hij enorm blij zijn en wordt de boel een beetje levendig gehouden. Want een site zonder reacties en bezoekers, dat is ook maar saai. Nuja, het blijft sowieso wel een leuk hobbyprojectje zeker :)



Allez, ik ben er weer eens vandoor, tijd om Terra Nova te gaan zien (opgenomen, welliswaar). Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.