zondag 18 december 2011

Subtropische zwembaden; waar vinden?

Wat is er leuker dan een suptropisch zwemparadijs? Binnenkort gaan wij weer naar Centerparcs Erperheide. Ik ben een enorm grote van van het concept 'bungalowpark': puur genieten! Geef me een bos en een warm subtropisch zwembad en meer heb ik echt niet nodig. Of toch, liefst ook nog wat sneeuw. Ooit zat ik eens in de sneeuw in Centerparcs Erperheide in de buitenjacuzzi. Man, dat was een van de beste periodes uit m'n leven?

Indien je op zoek gaat naar een subtropisch zwembad, dan heb ik hieronder alvast enkele handige sites verzameld.

Subtropisch zwemparadijzen in België een Overzicht -> Op deze site vind je een mooi groot overzicht van alle meest populaire zwembaden in België en Nederland. Zeker de moeite om even te raadplegen.

Centerparcs: Centerparcs.be is de absolute site indien je op zoek bent naar een Subtropisch zwembad. Wat mij betreft, hebben ze de allerbeste zwembaden ter wereld. Zeker die in Erperheide vind ik enorm goed.

Hoe-Waar.be heeft ook een mooi overzicht van alle subtropische zwembaden. Océade staat zelfs in hun lijst, iets waar ik helemaal niet zou aan gedacht hebben.

Sunparks is ook een keten van bungalowparken. Ik had ook graag wat over hen geschreven hier in deze blogpost, maar ik heb te weinig ervaring. Zelf ben ik nog nooit naar een Sunpark bungalowpark geweest, dus ik heb helemaal geen idee of dat wel goede parken zijn. Mocht iemand van Sunparks dit lezen, aarzel dan niet om me eens uit te nodigen, ik zal met plezier eens een blogpost schrijven omtrent mijn ervaring.



Zo, hopelijk heb je een beetje iets aan dit overzicht en kan je weer verder. Veel succes nog in uw zoektocht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.