zondag 4 december 2011

Mijn webwinkeltje

Enkele maanden geleden heb ik beslist om een eigen webwinkeltje te maken. Na een tijdje zoeken werd het mij al snel duidelijk dat een webwinkel meer werk was dan ik voordien in gedachten had. Daarom besloot ik gebruik te maken van een voorstel die ik op internet tegenkwam, namelijk het opstarten van een gratis webwinkel op een subdomein van biedmeerwebwinkels.nl.

Na enkele weken was ik de webwinkel volledig beu en prijsde mij gelukkig dat ik geen domein had gekocht. Ik had echter nog niets verkocht en had ook niet echt het gevoel dat dit er zat aan te komen. Daarom besloot ik om de webwinkel te stoppen en mijn tijd ergens anders in te stoppen.



Toevallig keek ik gisteren opnieuw eens naar mijn gratis webwinkeltje en tot mijn verbazing stond er reeds 240 euro op mijn account. In die paar maanden was ik blijkbaar gestegen in de zoekresultaten van google en wonder boven wonder had ik al heel wat buikbanden verkocht, goed voor een commissie van maarliefst 240 euro! Nu ik dit natuurlijk gezien heb zie ik het helemaal zitten om een grote webwinkel op te richten, maar door mijn slechts kleine ervaring heb ik er toch voor gekozen om de hulp in te roepen van biedmeerwebwinkels.nl. Deze bieden hun diensten aan om op een goedkope manier een professionele layout voor je website te maken. Dit kan ik best gebruiken als je weet welke layout ik nu gebruik.

Nu ik weet dat een webwinkel beginnen helemaal zo moeilijk niet is, laat ik mij niet meer demotiveren. Want geld verdienen zonder er iets voor te moeten doen, smaakt als zoete broodjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.