dinsdag 18 oktober 2011

T shirts die ik graag wou

Ik wou eens een mooie T-shirt. Ik had hem helemaal voor ogen, een witte T-shirt met een hele grote regenboog op en daaronder een tekst geschreven. De tekst moest duidelijk leesbaar zijn, met krulletters. Het maakte niet veel uit welke tekst, maar het moest een vrolijke tekst zijn. Ik wou er veel geld voor betalen, omdat ik echt zo graag een T-shirt wou met een regenboog op. Maar het moest dan ook een speciale zijn, dus daarom de tekst eronder.

Maanden heb ik gezocht. Zelfs jaren, want ik wou hem zo graag. Ik bleef maar zoeken, maar telkens was de T-shirt in een lelijk kleur, of enkel een regenboog. En blijkbaar zijn ontwerpers niet zo gek op regenbogen, want dat alleen al was moeilijk te vinden. 1 keer was ik er heel dicht bij, ik zag de perfecte T-shirt in de solden, maar hij werd voor mijn ogen weg genomen. Ik vroeg nog aan dat meisje of ik hem niet mocht hebben maar ze wou het niet afgeven. Ik meen het als ik zeg dat ik toen bijna begon te huilen!

En toen kwam ik op het idee om zelf een T-shirt te laten bedrukken. Ik zocht een goede drukker die niet te veel geld vroeg, en verzond hem het ontwerp dat ik wou. Na zoveel moeite en tijd, kreeg ik eindelijk mijn geweldige T-shirt. Had ik daar maar eerder aan gedacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.