woensdag 19 oktober 2011

Ideale Cadeau - Betaalbaar en eenvoudig!

Het ideale cadeau is voor mij een cadeau waar je verschillende dingen mee kan doen. Eerst dacht ik aan tal van cadeaubonnen van een winkel, een pakketje cinéma-tickets of zelfs een abbonement om voetbal te gaan bekijken.

Maar toen zei iemand tegen mij, waarom koop je geen bongobon? Je hebt namelijk bongo bonnen met allerlei inhouden. Zo kan je een romantische overnachting in een kasteel doorbrengen of gewoon ervoor kiezen om op avontuur te gaan op een quad. U begrijpt dat deze waaier van mogelijkheden gegarandeerd een succes is omwille van zijn mogelijkheden!

Eén van de ideale cadeau's is duidelijk de bongobon! Sinds ik deze koop voor mijn vrienden merk ik altijd dat ze erg tevreden zijn! Want niets is vervelender dan een cadeau die de andere partij niet leuk vind en het vervolgens niet durft te zeggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.