zaterdag 19 juni 2010

Wedstrijden meedoen

Als ik een superzalige site kan aanraden, dan is het wel Fou De Concours. Let wel, de site is in het Frans, maar op het forum is ook een Nederlandstalige sectie. Het doel van deze site is het samenbrengen van alle wedstrijden, in België maar ook internationaal waarbij Belgen mogen meespelen. Af en toe kijk ik er of er iets leuks tussenzit.

Het handige aan deze site is dat er tal van onderverdelingen werden aangebracht in het forum. Bijvoorbeeld, een sectie met alle wedstrijden waarbij je pas kunt winnen als je een spelletje speelt. Of alle wedstrijden met een schiftingsvraag. Zo kan je mooi kiezen welke wedstrijden je zelf het liefst meedoet. Voor mij is dit heel handig, want ik hou niet van wedstrijden waarbij je een spelletje moet spelen. Ik heb het nog NOOIT meegemaakt dat de eerste geen onmenselijke score behaalde.
Als je het mij vraagt zijn er altijd wel programmeurs en informaticageeks die de scores weten de beïnvloeden op een oneerlijke manier. Zo ken ik een vriend die een reis naar de Canarische eilanden won, omdat hij een programma had geschreven waarmee hij het spelletje kon manipuleren. No fair play noem ik dat, maar daar zal hij niet om malen. Hij zit nu vast te bakken in de zon, genietend van een lekkere cocktail... Lucky Bastard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.